2010. május 3., hétfő

happy birthdays:)

öregszem.erre rájöttem akkor amikor megpróbáltam elfújni a szülinapi rakétámat és nem sikerült:)ennek örömére bele dobtak a vízbe,a szép új high-heelsem elázott,éppúgy mint a ruhám:Dmég jó ,hogy élveztem,mert azért annyira még nem vagyok öreg:D
28ember...egyiket jobbban szeretem ,mint a másikat.azt hiszem ez volt eddig egszebb szülinapom...(L)kaptam egy platina lemezt.már épp ideje volt mert a 8 számból 8 sláger gyanús.na meg kaptam egy 10+1es listát,17db M&M-et,17rózsát,és egy brilliánst..de lehet,hogy gyémánt...nagyon csalóka a fénye:Da torta fini volt,az emberek buliztak,a zenék jók voltak és nekem meg boldog születésnapot.boldog vagyok és öreg is.de tetszik ez a 17:)
Londonban vettem magamnak egy seventeen-es szemceruzát.milyen hülyén nézne ki ha nem annyi lennék...höhö
a buli ugyebár pedig még négy napig ment,mert papa és mari is egy évvel öregebb.és ma is köszöntjük gábort...megyek is enni:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése