2010. június 2., szerda

das leben ist schön...




mit kerestek itt?nincs meg még a hetedikes alapműveltségetek se.szégyen ami itt megy.hihetetlen,hogy ennyire átlagon alul teljesítettetek.jövőre minden más lesz és kevesebben is lesztek,mert ha rajtam múlik akkor itt változások lesznek...tisztára mint egy kampány beszéd a vágóhídnál.köszönjük a támogatást az összes tanárunktól.


tanárnő,ön szerint nem furcsa hogy mind a 30an ilyen hülyék vagyunk?ön szerint ennek tényleg csak mi vagyunk az oka?


tegnap azt halottam,hogy szerintetek ez mind a tanár hibája.tényleg az.jövőre 5ször ennyi szaktanárit fogok kiosztani és 5ször ennyit fogunk felelni és 5ször ennyi egyes lesz.tényleg az én hibám,mert nem szórtalak ki titeket korábban...


ja és a kedvencem:


gyerekek én már visszaszámolom a napokat,hogy mikor lesz vége és mikor adhatlak le titeket véglegesen.mert ez a morális össze-zutyálódás már-már kiakaszt és a mai napig nem értem,hogy-hogy ennyire lent van a szint.






körülbelül így zajlanak a hétköznapok.és még tőlem kérdezik,hogy mi a bajom?bár megnyugtat,hogy nem én vagyok az aki 5ből bukik.de frankón szétcseszik a kedvemet ezekkel a kedves szavakkal.és mivel mindennek két oldala van,egyesével mind a 30an megkapjuk azt amit nem érdemlünk meg.


persze...mi avgyunk a gimi legrosszabb osztálya,de sértegetni tényleg nem kellene senkit,mert ez már túllépte a tanítást.


én is számolom a napokat...de nem hiszem,hogy kibírom...






3 megjegyzés:

  1. nyugi, csak jót akarnak, még ha nem is látszik mindig :)
    és már több millióan kibírták a sulit, sőt, az egyetemet is, és szekálásban vagy folyamatos harcokban le is élték az életüket. szóval ne arra gondolj, h most milyen rossz, hanem fogd fel inkább úgy, hogy ennél akár még rosszabb is lehetne :P

    puszi és kitartás! ^^

    VálaszTörlés
  2. höhö:Dtélleg:Dmert mi vagyunok a historische histerische osztály:)

    VálaszTörlés