2010. június 5., szombat

Web-log +are+ing=we are blogging

volt nálunk egy amerikai néni a suliban.csak a mi csoportunknak tartott egy előadást.hű de menők vagyunk:D
járja a világot és mindehol előadásokat tart.na és miről?a blogolásról!első szusszanatra azt hittem tényleg hülye vagyok és nem is értettem miért vagyok a legjobb angolcsoportban,(nagyképűarc)ha nem is értem amiről hablatyol.(aggódóarc)
de később megbeszéltük a történteket és kiderült ,hogy mindent értettem.ő tényleg a blog tudományáról tartott nekünk előadást:O
márha annak van tudománya...de ezek szerint van.:)
most már kész érvekkel tudom támogatni,hogy ez miért jó.szóval ha bárki támadja,fölöslegesnek tartja vagy csak furán néz azokra a kedves fajtársaimra,akik szorgalmasan pötyögtetnek a klaviatúrán és később az utcán magukban fognak beszélni,akkor vigyázat,mert nagy fölénnyel fogok győzni a sok unatkozó leendő skizofrém mellett.
a néni nagyon cuki volt.helyes kis minnesottai akcentussal.úgy éreztem illik róla írni egy postot,hiszen ő is ír majd rólunk ,gondolom amint netközelben lesz....;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése