2010. július 31., szombat

ICWiP és egyéb faja partyk:)

hű ez a hét elég denevéresen telt:)nagggggyyyon szuupiii volt és imádom a nyarat:)
délig alszok,estig szotyizok,éjszaka meg ledolgozom a napi múlasztást.jááj:)
hétfőn volt  ska-pécs.most már két dobverőm is  van, úgyhogy valószínüleg legközelebb már a cint fogom elkérni és így szépen lassan becápázom a csapatot:)
nagyban csápolunk amikor egyszercsak mellém áll egy fiú aki nagyon ismerős volt...háh,a világ legkisebb hegedűjén játszó barátom állt mellettem:Dmég jó,hogy én is muzikális vagyok ,így egész héten duóztunkXD
volt,hs7,besh o drom,brains és persze:BORIII.már megint túl ugráltam magam,mert kb úgy jöttem ki a koncertről mint aki dupla spinning órát vett és még be is alufóliázta magát.tejóég.hangom megint nincs és még eszméletemnél se vagyok igazán.Moha se nézett ki valami üdén utána és a többi 10milliárd másik emberről se tudnám ezt állítani:)még jó ,hogy ijesztően sok ismerős volt ott egész héten és mindenkivel megállapítottam kifelé jövet,hogy ez volt az egyik legjobb bori...pedig megfordultunk  már egy páron.
szerdán volt megint dust.elég hirtelen ötlet lett ,de végül itt aludtak nálam viktorék,hogy elmondhassam ,hogy 5kor még matraccal rohangáltam a házban.
a buli nagyon pa-pa-partyarcos lett:)találtam is a földön egy olyan kék,világítós karkötőt...(igaz 10perc múlva valaki nagyon keresett valamit a földön....höhi,de én nem tudom mit kereshetett;))
szóval amikor 5kor haza értünk világítottama karom,"mint a szép barna szemem a spotokban amikor ugrálok a gettára:)"hát...köszönöm a bókot :P
aznap még Szilárd is meglátogatott.egésznap csak pizzáztunk,fagyiztunk,meg csokit ettünk.de jó volt:)
jött egy reggeli vonattal és egy estivel lelépett.jó volt vele újra találkozni és kiröhögni,hogy mennyire világít a karórájának a helye a kezén.na az aztán tényleg úgy világított,mint az a kék cucc stardustban.ááá:)
ja és megyek luganoba:)fantasztikusan jó lesz,én tudom,utánna meg valószínüleg balaton és ezek előtt meg ördögkatlan...bár elég nagy dilemmában vagyok,hogy hány napra is szeretnék tulajdonképpen elmenni...ezt a meccsett még le kell játszanom magammal,mert állítólag én vagyok az életemben a főszereplő és senki más...


ott fogjuk a kezünkben a világ legkisebb hegedűjét.fishing óta már kitűzők is vannak csak véletlen nem vittem oda magammal.mentorunk a spongya bob-ból a rákuram,mert ő is tud így.ő a harmadik a világon aki tud így.senki más:)



nagyon hiányzik....de még mindig nyaral és nem tudok róla semmit.mennyivel egyszerűbb amikor én megyek el világgá.olyankor 3naponta legalább jelentkezek és meg van oldva ez a kérdés.ahh...
de így most kellenek a nikotin tapaszok meg minden fölösleges procedúra.grrrrrrr......
ha minden igaz apa ma jön haza:)

1 megjegyzés:

  1. Strausz Szilárd2010. július 31. 19:02

    hát igen az én órám helye az szépen világít és részemről is jó volt veled újra találkozni és beszélgetni.

    VálaszTörlés