2010. július 19., hétfő

Plattensee

így 5nap csönd után,beköszöntött egy random balcsi.juhhú.olyan szép idő volt és olyan meleeeg a víz:)
igaz, durcis voltam mert reggel 6kor kellett e miatt kellnem,de szeretem Zoli bácsit és elnézem neki:)
10kor már dzsaltam is befelé a vízbe amikor egy bazinagy kígyó vagy sikló vagy mittoménmi elment melletünk.nagyobb volt egy méternél és a gyilkos baziliszkusz szemeit meresztgette rám.de én okos vagyok és tanultam Dubledore-tól,szóval nem néztem a szemébe,valamint,megtettem az óvintézkedéseket:onnantól kezdve csakis a Roli hátán vagy karján voltam hajlandó bele mennia  vízbe.azé nem vagyok ám tök hüjjjeeXĐ

este pedig volt Füreden egy kis Thunder,valamint annimid effect zúzás.jó mind a kettő,bár volt egy kis szipogás a végén.de tudjátok,kedveskéim,nagyon sok mindent meg kell élni szerintem ahhoz,hogy tényleg jók legyetek majd a későbbi storyzgatásoknál.igaz,nem ilyen fajta tapasztalataim vannak,de léptem már föl annyiszor hogy elmodnhassama  véleményem.
Bakó Gábor azt mondta,hogyha már sírva rohansz a WC-re ,akkor már jó,mert van annyi önkritikád,hogy tanulj saját hibáidból és másokéból.(én már futottam nem is egyszer...még a mai napig is.és nézzétek meg milyen rohadtjól táncolokXD)azok akik nem ismerik be ,hogy mi is a baj,az vagy cölöp..izé celeb vagy olyan ember akiről soha nem is hallok.a hosszabb változatot már ismertettem Andrissal és Bencével:)(Bence talált egy sünit.annnyira ééédes volt.majd ha felpakoltam a képeket becsatolom ide;)de most komolyan,nem az a lényeg,hogy mi a gond,hanem hogy hogyan lehet megoldani.és én tudom,hogy fogok én még könyörögni a VIP passzomért.szóval sok csók nektek:)
és most térjünk vissza arra ,hogy nekem a balatron a riviéra,napozni ott szeretek a homokon:)amorf ördög;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése