2010. július 24., szombat

very social

na már most.azt hiszem ebben az elmúlt pár napban,mivel mindenki magamra hagyott,új felfedezésekre tettem szert.ezek számomra olyan nagy dolgok ,hogy most csudinagy büszkeség tölt el:)ez esemény kiváltó oka,hogy barátok és pasi nélkül tengetem napjaimat.igazából nem az a baj,hogy mindenki elment,hanem hogy  nincsenek itt:)de most,hogy bezabáltam a mama összes szedrét,kukoricáját és karalábé levesét,elszórakozok papával,rájövök,hogy ez tök jó:)
2napja bébiszitter vagyok.gréti tegnap volt egy éves.és micsoda csoda,tudok bánni a gyerekekkel...meglepő.sikít és harap azzal a 6fogával és bújikk.tök cuki:)
tegnap óta meg drávafokon vagyok.ma megpucoltam egy nagy halom uborkát.borzasztó szőrösek voltak és össze-vissza böktek.
és most hogy ezeket írom,rajta kapom magam,hogy a műzli szeletben van mazsola...O_o
azt hiszem most mindenki tanúja volt életem első...de ettől függetlenül életem utolsó falat mazsolájának ami valaha a táplálékom része lett.jut eszembe,valaki nem tudna ötletet adni,hogyan lehet felvenni negyedik fakultációt?mégis csak kellene nekem az a biosz...de komolyan...
na most megyek is mert levágunk egy tyúkot.erre még fel kell készülnöm.nekem is meg a tyúknak is...:S
bár, bíztat a holnapi pörkölt tudata:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése