2010. szeptember 19., vasárnap

1 7(egy hét:))

a hetem,mennyei volt...:)megvoltak tartva az összes8-9órás napok,csak,hogy jó legyen.bár szerintem a gyerekekbe beleoltják már a kezdetektől a suli iránti csekély érdeklődést,azért én mégis próbálkozok.ahh...nekem se sikerül...
de amikor a biosztanár kétszer is megdicsér,na az tök jó.bár amikor az ebédlőben tette ezt,lehet,hogy még boldogabb lennék ha a sütijét is oda adta volna a tálcájáról:)
ennyi elég is erről:)
voltam30y-on.
harmadszor.de életemben először voltam ott végig.azért a tavalyi rockmaratonos jobb volt.az az első öt szám.de ez a beck zoli tényleg olyan mint egy hobbit.na mind1.jó volt.ugráltam,mint egy őrült és hömpölyögtem a tömeggel,mint egy etióp a szélben.
amit összekuszálsz nyáron azt bogozd ki téééleeen:)

délutánonként  edzik magukat a kis szörnyecskék:)talán16án megyünk pestre éva-funkyra.de nem mondtam semmit mert még kellene egy koreó is:)tegnapelőtt meg is volt az első meetingünk a mozaikban;)bolerós fröccsök közben oroszul beszéltünk és megszerveztük a tegnapi bulit.a babitsos-kultúros szülinap, amit még előtte látogattam,ott közel nem volt ekkora hangzavar...pedig 40en legalább voltunk ott fönt...hát...muris volt:)
egész nap,déltől 8ig mozi ünnepen voltam puntival.megnéztük a shrek-et(fifikének hívták a ludat:))a nagy fiúkat,és a hét mérföldes szerelem című remeket.ennek a végén enyhén dezsávű érzetem volt na de sebaj,sötét van a moziban..és mások is szoktak zokogni.apáék meg megnézték az eredetet.én ajánlottam nekik mert aza film hihetetlenül jó.abba minden van.aztán haza siettem és és fél9kor már kint is voltam a mcdrive melletti koleszban.höhö.a szörnyecskék nem csak táncolni tudnak:)
kártyáztunk,vagyis csoport építő tréninget tartottunk.megismertük egymást egy picit:)volt én még soha,őszinte mondat-zuhatag,kérdezősködés...tetszetős volt.
Rita kint volt egy évet braziliában szóval jó kis bögrékből iszogattunk.aztán kimentünk esztivel cigizni,vagyis hogy ő mert én ugye soha,és akkor megjelent a  portás bácsi,hogy ki leszünk rúgva...semmi baj,van hol laknom:)és az 508as szoba 2óra tájékán már ragyogott,mert mindenkinek kilöttyent a piája és fel kellett nyalni.kisebb bökkenő volt,hogy régebben az asztalon valószínelüg valami paprikát ehettek mert csípett az asztal.vani meg harcolt a testápolóval,ami sikeresen rajtam landolt így még félig hajat is mostam ott:)
aztán átmentünk estbe.Keke törte az utat ,mi meg szépen beszállingóztunk a parkettre.sajnos el keserítettük a mellettünk táncolókat,mert amikor 5-6-7 ilyen profi beáll ugrálni..hát az nem fashion dance vagy eurodance vagy trixi:D
szóval testápolósan és szörnyecskésen jól érezni magunkat jó.pont.slussz.megyek aludni:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése