2011. január 7., péntek

az a bizonyos teliszájbóltelivigyoros b@/z!mxe?Qg!

@xZz! ax&@!?&@ZzZm/Q,-.- +!@!mXx?!O_o grrrrrrr
utálom, ha utálnom kell valakit valamiért ,pedig lehet,hogy amúgy nem kellene.
számszerint:
1*aki életem része
2*és  aki volt,
3*meg az, aki csak kétszer volt és akkor is keveset..
szánalmasak vagytok.
és az a pláne hogy nem csak a hangok a fejemben mondják ezt.dehát mit siránkozok egy ilyen kis izében,amit úgyis csak én olvasok néha vissza,meg majd a médiatörvény miatt néhány jogtanuló...
már kettőnek a szemébe mondtam,a harmadik meg szégyelli magát magától is,úgy kell neki.megérdemli.
de ha valaki nem tud valamit másra kenni és/vagy nem meri magára venni,ne  én legyek az indok.lécci.
köszi

2 megjegyzés:

  1. Hát itt meg mi történt? o.O?

    VálaszTörlés
  2. Én is szoktam olvasni! De azért elmesélhetnéd, h mi van :( Persze, ha publikus :) <3

    VálaszTörlés