2011. január 25., kedd

jajj,jajj,JAJJ:)

mennyi idő telt el az utolsó post óta és mennyi minden történt azóta.de most sincsen sok időm mert épp tanulok,mint látszik egy igen érdeke földrajzdolgozatra,ami a geomorphologiát foglalja magába.sőt még érdekes is szóval mindjárt gördülök is tovább a kék gurulós székemmel.

vasárnap másodikak lettünk a moderntáncos kupán.akik ellen kikaptunk,az HARTMANN GÁBOR koreográfiája vala.és amikor mélyen a szemembe nézett és ott is maradt,rájöttem,hogy az évek óta tartó szerelem nem múlik el csakúgy.kishíháj el is estem verseny közben ennek hatására.dehát úgy imádom a kis blacktimes-os drágát:)vagy ex-black timesos?na mind1IMÁDJUK:)

most meg kb10perc múlva haza jön a sandra.tök jó,igaz múlthéten voltam vele fent pesten partyzni.dáma módjára voltunk színházba meg new york kávézóba megh görög étterembe,másnap reggel pedig egyedül megreggeliztem a kempinsky éttermében.tudok élni,nem vitás:)ezt a félévim is alátámasztja.
főleg a NAGY megdöbbenés ,hogy ötös lettem matekból.de azért még másból is csak az nem ennyire elképesztően fura.na mind1,újabb jel hogy mégis csak vannak csodák és hogy mégiscsak zseni vagyok.meg is jutalmaztam magam egy csonttal.wau
és most élvezzétek a mosolyom:


:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése