2011. február 7., hétfő

sör,isler,minnyon és dior

zajlik az élet.szombaton volt sulibuli,hivatalos nevén svábbál,még hivatalosabban pedig schwabenball.ez viszont nem egy sváb labdát jelent,hanem azt ,hogy mindenki kiöltözik és táncol a sváb polkára ,jódlira ,humcaccára és kacsatáncra.
sokan voltak,de mégse annyian mint tavaly.bár azért nagyon jó volt.
főleg az töltött el boldogsággal,hogy a susogós-abroncsos-fodros egyéneket kezdik leváltani a csinos és elegáns ruhadarabok.igaz túlnyomó többségben még mindig a feket hódít ,de egyre több szebb kis fekete rohangált jobbra balra.
én személy szerint lilába voltam,afféle pán péter csingilingjére hasonlító kis szoknyába,tollal a fejemen és egy 12centis magassarkúban.jól mentem,nem estem el.7kor kezdődött,igaz anya 8kor rakott ki a suli előtt,én negyed 9re értem be:Pde ott bent már emberek is voltak és sima út tehát úgy jártam-keltem ,mintha abban is aludtam volna:)(ám tényleg majdnem így volt)
aztán elvertem az összes vagyonomat a tombolára.és semmit se nyertem...na szép.ha ebben nem is,de tánctudásunkban nem csalódtam:négy lyuk tátong  a lábamon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése