2011. július 9., szombat

füst és lábdob I

hát bizony tartom a frontot a malomvölgyi arborétumban,ahol akkora por és hőség,basszus és lábdob van,hogy azt nem lehet megunni.
mindenki izzad,nagyot hall, fáj a nyaka az izomláztól és imádja.
én is:)
a sör hideg,a csók forró,a rock hangos...mi kell még?néha visszahúz a valóságba ,hogy reggelente veszélyeztetem a forgalmat,de kit érdekel,ha esténként csak a színpad porzik a tömeg ugrálásától és nem a májunk:)
van vizespóló verseny,pasi licit,egy aki mindent isz...na a nagykérdés ,hogy melyikben vettem részt.a  helyes megfejtés beküldői között egy jövőévi rockmaraton bérletet  sorsolunk ki.nem is magamat mutogattam és ugyebár olcsó részeg  vagyok...na akkor? :)bár az is igaz ,hogy mindegyikbe egy kicsit belekóstoltam ;)
kedden Ska-Pécs közreműködője is voltam.nélkülem a welcome to hell nem jöhetett volna  létre,ugyanis én énekeltem egy versszakot.most gondolom mindenki örül,hogy nem hallotta,de a tömeg nagy volt,nem hallatszott annyira:)
na nem tojcizom tovább a szót,mert lefogom késni a rockmaraton járatot kökénybe,ahova mindig úgy kell fel pogóznunk magunkat.szóval most futok,felhúzok valami feketét és megyek:)majd  iszok egy sörit és mutogatom a metálvillámat\m/ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése