2011. szeptember 11., vasárnap

életem utolsó osztálykirándulása

haza tért a 12.A.
és meg kell, hogy mondjam eléggé kimerültem:D
nem tudom,hogy júniusban,amikor ugyanott voltunk,akkor kevésbé voltam-e finnyás, vagy hisztis, de most ugyanolyan pózban ébredtem föl,mint amilyenben elaludtam,mert nem csak a függöny volt penészes... :D A Balatonon nincs mindig nyár ,mert majd meg fagytam,igaz nem is vittem sok meleg ruhát....na meg egyáltalán ruhát se vittem megfelelő mennyiséget,de persze amikor kánikula volt és izzadás,akkor mi jöttünk haza és vonatoztunk 5 órát és szálltunk át 4szer:D
de azért tetszett...szeretem az osztályom!
főleg,hogy elkezdtem betanítani a szalagavató táncot.és egyem a szívüket,hogy még nálam is lelkesebbek...pedig azt már tényleg nehéz:)
szóval a bések lelesznek suvickolva a parkettről,mert olyat ....de olyat csinálok,hogy húúúúúúúúúú!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése