2011. szeptember 6., kedd

let's gó

szóval most,hogy beletörődtem,hogy vége az év legjobb nyarának(igazából lehet hogy életem eddigi legjobb nyara,de Anya azt mondta,ilyet nem illik mondani)rá kellett jönnöm,hogy bizony bele kell húznom.nem csak abba,amibe akarok,hanem egyszerűen MINDENBE!
kezdetnek megteszi az is,hogy most itt kijelentem,hogy a blogomat sem csak panaszkodásra és szentimentális hülyeségekre fogom szánni,hanem be kell,hogy valljam,igenis jó dolgok történnek velem.minden nap:)
a nyári örömködésekből kell egy kicsit átkoncentrálódni a nem-nyári örömködésekre és már kész is van a  tökéletesen jó suli év.nem esek túlzásokba,igazából olyan sápadt voltam szeptember elsején a sulifelé menet "mint a konzumlányok a templomban"-mondta volna az egészségügyes nénike :)

(augusztus végén kipipálhattam a forgalmit,ugyanis átmentem keresztbe-kasul a városon,át az összes út felújításon és minden terelőszakaszon és ÁTMENTEM forgalmin.viszont egyetlen egy vizsga még vissza van.az EÜ.de át fogok menni,ugyanis mit nekem egy forgalmi vizsga után egy kis újraélesztés és stabilfektetés?!:) )

szóval most belehúzok.Igen,kemény fából faragtak és most kezembe veszem a baltát :)

igaz,ledöbbentett és szétzúzta kezdeti lelkesedésemet az új matektanár,mert 1 órán át csináltam tegnap a házit,de hát teher alatt nő a pálma.bár én személy szerint olyan különleges fajta virág vagyok,ami nem a terhet hanem a kényeztetést tűri jobban,de ez egy ilyen klíma...nem nekem találták ki,de ezt kell szeretnem.végülis  nincs nagyon más választásom.le kő' éreccségizni oszt csáá'!

most meg ,hogy ezt így szépen sorjában végig gondolom,rá kell jönnöm,hogy akkor tennem is kellene az ügyben valamit,hogy büszke legyen Apa és Anya... :) megyek is ...majd csak valamit kitalálok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése