2011. november 23., szerda

nem vagy buta,csak keveset tudsz....SE

fáradt vagyok és már elég késő is van,ráadásul bűntudatom van,hogy nem vagyok már ágyban,de egyszerűen nem megy.
a tegnapi dalküldözgetéstől bódult és mámoros állapotban vészeltem át a mai napot,mit sem vetve arra a tényre,hogy bizony én egyre hülyébb vagyok :D valamiért úgy érzem,ha valaki megkopogtatná üvegszemeimet,az agyam üressége kongana csak,vagy ha valaki valami okosat kérdezne tőlem,körülbelül csak pislognék egyet,mint ahogy a pislogni képtelen aranyhalak szoktak és kijelenteném,hogy de szép zúzmarás a táj.nem szeretem ezt az érzést,de borzasztóan eluralkodott felettem.
most erről eszembe jut egy szupernem szám részlet:
"egyszerűként okosabb is lehetnék, csak akkor nem biztos hogy szállnának rám a lepkék."
na ja...ez kínos...igen kellemetlen egy helyzet...
így már nem is tudom,hogy van-e értelme elmenni a pszichológia nyílt napra 30-án.szerintem nem lesz elég pontom.pont kb 10el fogok lecsúszni.pont.
mondjuk a B tervem tény,hogy jobban tetszik mint ez az A,de inkább csinálnám az A-t és közben a B-t is egyszerre....de akkor kellene végre kezdenem magammal valamit.valami hasznosat.talán kezdetnek elég lesz ha elmegyek végre alukálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése