2011. november 5., szombat

szép ősziszünet

azt mondták,ez az őszi szünet a tanulásról fog szólni.így is lett.
hétfőn és kedden tanultam szorgosan babitsot,törit,németet,matekoztam,olvastam és kutakodtam a dsd-prezentációm ügyében,amiben nem jutottam semerre se.
aztán szerdán elmentem Kehidára Vendel-családdal tanulmányozni a termálvizek gyógyító hatását.
azt hiszem ez volt a leghasznosabb,amit tehettem,mert nagyon jó volt. <3
péntekre meg beszerveztem a halloween attrakciót,ahol kellően berezeltem úgy a következő halloweenig,majd vettünk egy héliumos lufit,amit kényelmesen elszívtunk a téren XD, majd következett a BoomBoom az estben,ami igazából egy meglepi volt.Vendel meg is lett lepizve, én meg dícsérve :) és ez a zene.... <3
ma meg tudáközpontban okosodtunk,főztünk együtt egy ebédet,halat meg petrezselymes krumplit,ami még tűrhetőre is sikerült,(nem úgy,mint az előző napi spagettim)szóval tiszta haszon ez a szerelem.nem csak boldogabb,hanem még okosabb is lesz tőle az ember :)
most meg haza ment,én meg depresszióba esve nekiálltam újra a dsd-nek.és mi lett belőle? egy blogbejegyzés.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése