2011. december 27., kedd

dec24

Ma már jut idő az evésen kívül másra is.példának okáért a német dsd-re és a törire is kellene szentelni időt,de egyenlőre nem megy.amit szöveget be kellene tanulnom az kész van.már csak a diákat kellene megcsinálnom.közben zaklatnak nagyban a WWF-es fiúk is,ugyanis múlthéten ketten elkaptak,azt hitték majd jól szóval tartanak és telebeszélik a fejemet hülyeséggel,de tévedtek,mert én győztem és tömtem tele az ő fejüket.muhaha
szóval most egyfolytában telefonálógatunk,hogy mikor találkozzak velük,hogy segítsenek egy kicsit az aktivista mozgalmas prezentációm miatt.bár ahogy elnézem,addigra készen is leszek és csak a véleményüket fogják tudni kinyilvánítani,meg megpróbálnak beszervezni magukhoz dolgozni.de bármennyire arik, meg tetszik a dolog,szerintem nem fogok.nincs jó indokom,Apa biztos tudna rá ezret,én egyenlőre nem keresek egyet sem,csak úgy vagyok :)

eddig a rádióban nyomatták a karácsonyi zenéket,de most már megint a rosszabbnál borzasztóbb zenék mennek,így most harry pottert hallgatok és így még mindig bennem van a karácsonyi szellem :)
van,aki nem szereti a karácsonyt,de én miért ne szeretném? nem az ajándékokról szól,mert nem kell hogy pótolja az, a szeretetet.van az elég itt:)
még templomban is voltam Szent este a mamáékkal.és tetszett.életemben először ültem egy olyan misén,ami tényleg tetszett,függetlenül attól,hogy régen fáztam ennyire és az egyéb egyéni véleményeimtől függetlenül.tetszett ez az idei papáéknál tartott karácsony.remélem jövőre is ugyan ilyen lesz. :)

de a bájgli fogy,a has nő.nem baj,ha tovább gyarapodnék ,majd jól levágtok szilveszteri malacnak.és akkor legalább Béb megússza.ezt az áldozatot :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése