2012. január 23., hétfő

szalag-szösszenet

van szalagom :) nagyon szép kis emlék marad.és nem csak azért,mert jó volt az after,szép volt a ruhám és fini volt a süti,hanem mert nagyon jól sikerült az osztálytánc és bálkirálynőnek választottak.
van szép tiarám :) annyira jó volt,úgy meglepődtem,el is felejtettem mondani,hogy világbéke.lehet,hogy kellett volna,mert aki eddig is utált,az most még jobban utál...
bár nem ez a lényeg.nem tudom megfogalmazni,micsoda boldogsággal tölt el ,hogy elismerik a 3hónapos szenvedésünket a tánc miatt.mindenki szépen kitette az asztalra a kis lelkét és úgy nyomta,ahogy kell.sőt,még annál is jobban.majd felrakom a videót:) amikor meg jött ez a meglepi,hát teljesen eldobtam magam:) szóval királylány lettem,most már hivatalosan is.
és hát utána a ruhám....úristen.az a ruha....ha ránézek könnybe lábad a szemem,annyira szép <3
tényleg úgy éreztem magam,ahogy kell:) nem gondoltam volna,hogy pont olyan lesz ez az egyszerűnek indult szalagavató,mint ahogy ezt egy 14 éves kislány elképzeli.
volt zene,tánc,gyönyörű kék ruha,korona,herceg,süti,buli.ó te jó ég:)
itt ömlengek össze -vissza.és az unokáimnak is fogok :)


2 megjegyzés: