2012. május 16., szerda

érettségi szünet

befejeztük az írásbeli érettségizést,félig érett vagyok.tök jó,hawaii,napszemcsi,cupcake és ketchup.
körülbelül 100 szóbeli tételem van,de már csak 97van vissza,mert én olyan szorgalmas vagyok,hogy csak na :D
terveztük,hogy lesz egy utolsó osztálykirándulás,de hála a jó időnek,mindenki vissza mondta és mivel én olyan remekül viselem a hideget,5perc alatt sikerült megint olyan jól felfáznom,mint ahogy egész télen tettem.na sebaj,holnapig itthon még kibírom.holnap meg elkövetelőzök valami termálba :)
amúgy meg egész 2napig egyedül voltam itthon,mert Apa Pesten volt,Anya meg ma jön haza Sandrától.
Most aludtam először otthon egyedül,bevallom hősiesen,hogy féltem :D hiába volt lent a konyhában a Fifi,egy bárány azért nem éppen gyilkos termetű.de mégis,mert nem volt semmi izgi,leszámítva az álmaimat.

közben meg megtaláltam egy fecnin a ballagásom emlékére alkotott mondókámat :D 


Nekem el kell mennem
hőssé lennem
vad még ez a kétség,
ami itt gyűlik bennem.
De várj meg itt,
hogy legyen hova visszatérnem
várj meg itt,
vagy tarts velem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése