2012. június 18., hétfő

ma kezdődtek a középszintű szóbelik és megtudtam,hogy 59%lettem végülis magyarból.a poén az,hogy 60%tól ötös,de hát ez így van jól,miért is érdemelnék többet,elvégre nem egyedül csináltam,tanár nélkül...valószínüleg 10 pont fog hiányozni,hogy felvegyenek pszichológiára.
csudijó.
szerdán töri.sajnos eléggé kiábrándultam a világból,szóval nemigen van kedvem annak még a múltját is tanulgatni.azt hiszem eleget kűzdöttem,mert többet tanultam a magyarra mint egy átlag ember az egész érettségire összesen.így már annyira nem is szimpi a dolog...


2 megjegyzés:

  1. jaj, kincsem :( meg lehet oldani mindent, ne keseredj el. majd én adok neked pszicho anyagot, mert van, mi már tanultunk dögivel. azzal meg elleszel addig, amíg szakot nem váltasz.

    amúgy meg ügyi vagy és okos, fel fognak venni ^^ <3

    VálaszTörlés