2012. augusztus 5., vasárnap

visszaterteeeeeeeeeeeem :D :D

itt vagyok nemetorszagban legalabb ket hete.
azota nem tudok belepni a blgomba, a google fiokom miatt,mert biztonsagi okok miatt...gondolom,keri a gep a varos,ahol altalaban vagyok.beaom pecset,erre kijelenti,hogy tul messze vagyok attol a varostol.
utana beirom nürnberget,merthogy ott vagyok, es erre meg beközli,hogy az nem az a hely ,ahol altalaba jelentkezek....ez szupppi
es most poenbol beirtam,hogy budapest es sikerült!!! ..... :D
neha a leg egyszerübb,primitivebb es meg annal is ertelmetlenebb dolgok azok,amik megoldast nyujtanak...hat ezt nem birom...:D
de legalabb most mar tudok irni....nem tudom,hogy lefogok-e irni ide kb 1 honapnyi elmenyt.
mert hat ott volt az a hihetetlenül jo rockmaraton,amit nem is vartam vlna,hogy ekkora elmeny lesz,valamint itt vagyok nemetorszagba es tök jo dolgokat latok,meg szep dolgokat elek at,ekezetek nelkül is :)
de most igy fel11körül nem veszek eröt magamon.
söt meg rimelös szövegek is vannak a fejemben,de most zeket se fogom ide leirni,mert ma mar nem....
asszem tronok harcat olvasok,mert nagyon durva es izgi,az most per pill jobban erdekel,mint egy inhüvejgyulladas,ami a sok pötyögestöl következhetne ...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése