2012. október 24., szerda

just married

esküvőre akkor a legjobb menni,ha te vagy a koszorúslány.vagy ha te vagy a menyasszony....nem tudom,hogy az mennyire jó,de én most voltam negyedszer koszorúslány,de mivel most nem vagyok 10 éves meg 5 se,ezért erre emlékszem a legjobban,eddig ez volt a legjobb:)
egész este fátylat cipeltem,csokrot őriztem,menyasszonyt öltöztettem,gyertyákat pakoltam...imádom:) 
még a végén újra esküvő szervező akarok lenni :)
jó sokat táncoltunk,ettünk,mulattunk.a ruhámat imádom.én terveztem,igaz,nem látszik a hátulja,mert amennyire egyszerűnek tűnik előről,annyira extrás hátulról,mert a háta ki van vágva és hűű :)
november22-én a gólyabálba is ebbe megyek és ha lesz több idő,akkor csinálok egy fotósort,amiben a hátam is látszik,mert ez olyan szépséges hogy jajj :)
a Franci meg csodaszép volt.akkora uszálya volt meg fátyla,mint amilyen majd nekem lesz...egyszer :D
szóval minden és mindenki szép volt.alig várom,hogy az én drága nőim is férjhez menjenek.most ez így nem tudom,hogy jutott eszembe...de mennyire izgi már az élet ? :D




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése