2013. január 28., hétfő

bébibuli

haza értem a dada-és nagynéni képzőből.
nagyon jól éreztem magam,főleg annak köszönhetően,hogy egész nap csak ettünk,pihegtünk,sétáltunk,gügyögtünk és gyerekdalokat énekeltünk.
Effi nagyon drága.Néha már mosolyog is,de ez nem tudatos neki,mégis olyan érzésem van olyankor,mintha rám mosolyogna a kis drága.
most már öt kiló a kis csirke.a pelusai is annyit nyomnak,de sikeresen kijelenthetem,hogy ,amikor én pelenkázom,akkor se folyik ki belőle semmi és amikor én fürdetem,akkor sem kell  hívni a baywatch-os fiúkat.
valamint az új telefonom rászoktatott a fotózásra is,szóval csináltam röpke 400 képet,Effiről jobbról,balról ,alulról,felülről és ezt minden nap megismételtem.vagyis akkor,amikor új rucija volt .
főállású Altató lettem,mert amikor már senki sem bírt vele,akkor bealtattam a karjaimban,azt hiszem jó munkát végeztem :) és főzni is jókat tudtam,mert el voltam látva bőven instrukciókkal és így könnyű még thai levest is főzni.
Sandra pedig olyan jó anya,mint Anya. Andró meg olyan,mint apa. Jól csinálják .
Én meg szupernene vagyok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése