2013. január 13., vasárnap

crackpot

olyan sok gondolat kavarog mostanában bennem.
lehet azért,mert annyi célom van idénre és annyira szeretném mind elérni, hogy kicsit izgulok is miattuk.
általában hihetetlenül boldognak érzem magam.de tényleg.úgy nagyon nagyon. de olykor eszembe jut, hogy ez így maradjon tennem is kell. és félek, nem teszek eleget.
folyton hajtogatom, hogy meg akarok táltosodni. remélem a környezetem még elviseli. :D
 de tényleg szeretném, hogy olyan legyek,mint amilyennek el képzelem a komoly,ambiciózus ideáljaimat. de egyenlőre az is problémát okoz ,hogy leírjam azt a szót ,hogy ambiciózus :D
tele vagyok kétséggel,pedig azt hiszem ez egyáltalán nem látszik rajtam.
tele vagyok kérdésekkel, pedig szerintem pont olyan embernek tűnök kívülről, aki mindenre tudja a választ.
és nagyon remélem, hogy ilyen is leszek,nem csak akarok az lenni.
valami, vagy valaki nagyon motivál.tudom is ,hogy ki az.és ez is furcsa nekem. mert azt hiszem hasonló esetekben inkább elbíztam magam. most meg tessék.
de szerintem ez jó.
az meg ,hogy én olyan jó legyek,az meg rajtam múlik.
rossz nem leszek,ez már biztos.de én nem csak szimplán szeretnék jó lenni.
és nagyképűség tökéletesnek lenni,mert olyan állítólag nincs.
és mondják azt is ,hogy a kivétel erősíti a szabályt.de hiába akarok az lenni,úgyse leszek.
de azért törekedni szabad...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése