2010. február 23., kedd

sátáni táncok és egyéb disznóságok

még a vad éjszaka előtt megszakítottam a titkos Haribo-fát, majd neki indultam nagy pogózással a busznak...
utánna már minden simán ment:köszöntés,imádás,bor,pezsgő...bor....pezsgő....bor.....
a démonoltó egy bájos kis gyülekezeti terem volt.itt mindenki szabadon gyakorolhatta vallását,a wc-ajtó mindent elárul:take it easy!
igaz az arányok kicsit felborultak:annyi volt a lány ,mint kóla a VBK-ban:D
nem baj lehetünk kevesebben,attól még nő-uralom van!
végig dobáltuk magunkat az éjszakán...azt hiszem Rebi boldogan lép a 17.ik életévébe(L)

másnap Mama bontott ajándékot.igaz egy kicsit másjellegű volt ez a szülinap:)
közben meg kipihentem magam,hogy este legyek olyan gonosz és vegyek jegyet mozira...:D


...ja és vasárnap meg megismertem Sanyit,a KILENC ujjú zongoristát:Dazt hogy hol inkább nem elemezném,mert ha ezt egy disznó olvassa,akkor rám küldi a kannibálokat.
minden esetre reggeltől estig enni és közben hallgatni egy mélyekig hatoló,lélekhez szóló mulatós dalt...:)
én a közeljövőben max répavágásra megyek,de még egy pig-killinget én se fogok túlélni.inkább halok együtt szegény cocával...:S
mától grínpíszes vagyok...de az a sült vér nem volt rossz:P

1 megjegyzés:

  1. ha a sültvéres rész kihagytad volna kaptál volna egy szivecskét. Boncs, ez undorító. de a haribo-fánk az örökérvényű :))

    VálaszTörlés