2010. február 28., vasárnap

what would you do,if...


szerintem ez a szobabiciklizés partyhangulatban tök jót tesz az emberrel...

bár csak két napra rá jön ki rajtam az izomláz de lehet,hogy azért van ,mert csak a hülyék sprintelnek le 2 perc alatt a főpályára buszért az éjszaka közepén:D(rosszabb részidőre számítottam szóval grat nekünk:))

olyan fini teát ittam Puntival:ráöntöd egy gazra a vizet,az meg fogja magát és virággá nyílik:)

azután meg bejelntkezik a Moha egy rövid kis szeánszra és ki próbáltam milyen érzés ésszel sörözni.(mert ugyebár a kémia project-nek hála, okos alkoholista embereket nevelnek a suliba:))

Sandra is hazajött,kaptam szuvenyírt:young,sexy,lovely(L)

Viktorral pedig megtaláltuk az élet egyik nagy alternatíváját:i would run away and shout bitch!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése