2010. március 5., péntek

schriftliche diskussion


dugjuk be valami újba az ujjunk,kakaót igyunk és csókolózzunk,félig háttal a világnak poénból egyszer meg koronázlak.

királynő leszel te én meg sokba kerülő autó és magazinokba riportot adunk a nagyvilágnak,hogy lakunk a Buckhingam palótába...ELUTAZUNK KETTEN ANGLIÁBAA!jajj de jó lesz:)

naja...pontosan így gondolom én is.

de sajnos van egy két dolog ami,eléggé beleszól a dalba.

1.PEN!remélem Londonban is van aloevera-vodka és Enikő...

2.Rock Vali!ha 3nappal eltolnák az egészet,akkor plusz50fő lenne még ott...és több zenekar is lenne,mert pl a Bandiékra is már nagyon kiváncsi vagyok:)

3.Chopin!akartam volna annak az embernek az emlékkoncertjén részt venni,akinek a kedvenc illata az ibolya...

4.Ancona!végre elmehetnénk a darabbal egy versenyre,ahol meg mutathatnánk,hogy milyen ügyik vagyunk...

és még a szülinapomat is lekellene szerveznem előtte!ÚRISTEN!és a tortám?a zsúr-előkészületek?az ajándék listám?kész...meghaltam...végem...

bár... van jó oldala is:

pózolhatok Einstein mellett,meg Jacko mellett:D

mehetünk londonos cuccokat venni,fish and chipset zabálni,second hand razziát tartani,mobil-home-ban randalírozni,hollót kergetni,erkély jelenetet próbálni Rómeó fölött,Harrods-ba lady Bonsai-t játszani,belerohanni a falba és eltörni az orrunkat és agyrázkódást kapni a 9és3/4ik vágánynál(remélem Lockhart nem akar meggyógyítai majd:D) és ellopni a röhögő őr fejéről azt a nagy szőrös sapkát és elfutni vele a Big Ben-hez,ahol Pán Péter vár ránk már hamis útlevelekkel...

és ez alatt mindenki tud nyugodtan nekem ajándékbeszerző körútra menni itthon:D

vehet nekem pónilovat,autót meg sok lufit:D

probléma megoldva!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése