2010. március 28., vasárnap

Habzik a szappan az operában

rendet rakok lassacskán a szobámban..jó az túlzás...de elkezdtem és ezt találtam:)
Rebi és én a számítástechnika rejtelmeiben leveleztünk:
-hát ennyit jelntek neked Jose?!?ezt nem teheted velem!
-de igen!ennyit.te a lányom vagy Rosalinda.nem lehetsz az enyém!és különben is:Koncita terhes tőlem!
-de nekem azt mondtad,hogy én vagyok neked az egyetlen nő az életedben.fogadni mernék,hogy Esperanza balaesetéhez is közöd van!
-Ludoviko mondta ezt neked?tudom jól,hogy amíg La Paz-banm voltam,addig Dulsinával ettették be ezt neked!
-nem kenheted Ludovikora!az egész birtok a te kis piszkos ügyeidről beszél.ha ezek után egy ujjal is hozzá érsz,carlosalbertohoz(a fiamhoz),esküszöm megöllek!
evvel a kis szösszenettel közlöm,hogy Rosalindának van Blogcija...megtalálható:oldalt a pad-és-élet-társ c.linknél:)

1 megjegyzés:

  1. hát igen, ez a mocskos számtech..
    sokszor csókol drágám a forgatókönyvíró és fehérnemű tervező (Dolce & Gabbana) pad-és-élet-társad :D

    VálaszTörlés