2010. április 4., vasárnap

Oxford,Chanel,Est Cafe,Bunny&Co


azt hittem nyelvtelen vagyok de tévedtem:)megtudom magam érteti az emberekkel...jó igaz nem mindig ,de ezt most nem is úgy értem.

féltem és I was angry de Rebi a telefonból bátorított és amikor letettem ott állt előttem my charming prince és a másik két fő...de ezek olyan arik:)jujj tök oda vagyok...menjünk már angliába,mert feltétlenül lakást kell magamnak néznem:)persze azért nem volt az egész felhőtlen...van aki imádja amikor zavarban vagyok de ha túl sokáig csukva van a szám,akkor nem kapok levegőt...muszáj néha azért kinyitnom:)de azért I'm happy now!

aztán ott volt a péntek.úgy volt,hoyg az angolok is jönnek de ztán mégse,pure me.de nem baj,weil Moha aus Berlin ist hier.na meg a CHANEL rúzzsal a számon reménykedtem,hogy az este jó lesz.jó is volt csak nem jöttek a várt számok.bocsi Roli,majd legközelebb megmutatjuk milyen egy igazi hápszlilárihé:)

most meg kezdődik a sonkabuli...dejódejó.és remélem mindenkinek össze tojja magát a nyuszi ajándékokkal:)sok puszi happy eastern

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése