2010. április 11., vasárnap

frindzs és tanulás

értelmetlenül tanulgatok itthon,hát most gondoltam csinálok valami értelmeset.
elkezdtem összeírogatni a szülinapi zsúrom meghívottjait...22nél tartok...dehát megígértem apának,hogy szűkkörű lesz,de ha egyszer ennyi barátom van?:D
na meg közbe lejárogatok a Fringre:)jajj,olyan boldog vagyok,hogy anno 5 évvel ezelőtt álltam félórát egy házfal mellett egy gyertyával a kezemben,mert az volt a pályázat a 2010es dologra.és hát bejött:)
pénteken elmentünk Spinningre.imádok szobabiciklizni disco fényben és lady gagára meg hasonlóakra.és azthiszem hasznos a hasamra nézve is:D
aztán Nórival gyors haza és felkészülés a day'n'nite-ra.
hát nem tudom mi szólt a toxicba de nem volt rossz:P
lehet,hogy sanszosak lennének a fringe közönség szavós cuccra,mert tetszett.szavaztunk is a lányokkal egyet-egyet:Dnameg a szintisnek gyűlnek a rajongói:)elég rámenősek ezek a mai fanatikusok.de valószínüleg én is ugyanígy fogok reagálni egyszer borira meg mondjuk a lovasira mint az a boldog egyén.hát most istenkém...ilyenek vagyunk mi rajongók:D

utána még egy kicsit ott elcsücsültünk és én is gratuláltam a zenészeknek:)
mindezek után bejártuk a város mindezugát.estbe kötekedtem 2db kétajtós gardróbbal aztán durcásan átmentünk az IH ba.de ez a sors keze volt mert ott sokkal jobb volt a buli mint máshol:)kifelé jövet meg Dávid bedőlt a bokorba-hé,mi vagy te busmann?egy busmann:D
és előtte még csináltam belőle egy Kenny-t is:-jjreihny reijgpőfk éregőpogt!!=nem kapok levegőt:D


másnap meg Rebivel lementünk két töritétel között is a városba.lesétáltam,mekkora sportember:Dés meghallgattuk élőben LADY GAGA-t:D
jaj,milyen cuki volt:Dmég villám is volt az arcán.kis d-vitami feltőltődés és kávézás után meg visszatértem tanulni.este meg láttam tűzzel játszó embereket.szegények tuti mindig bepisilnek álmukba...hm:Sés este be is bementünk:Pmégis...de ott meg olyan zene volt hogy húúúúúú
IHba meg yellow spots volt.a bácsi karácsonyi kivlágítós boában tolja.és minden tuszta vér.még a dalszövegek is.jó hely ez a Pécs.:)

jujj és most hallom ,hogy egy néninek megállt a szíve a szavazóhelységben...még jó,hogy kicsi is meg német is vagyok ahhoz hogy szavazhassak:D
na most vissza a szülinapomhoz...meg a törihez:S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése