2010. április 12., hétfő

converse in the rain


de furi ilyen korán haza érni.höhi.

esik az esső.gondolom az időjárás készít fel minket Londonra.semmi gond.kaptam egy esőkabátot.(coffeeshop-os.bezony NY egyik cuki kis boltja az;))(erről jut eszembe:Orbán Viktor szerint ma egy új országban ébredünk.és az időjárásból kiindulva ez Anglia.tööökjóóóóóó)

nem tudom miért kapok mostanában ennyi mindent...gondolom,mert ennyire jó gyerek vagyok és ennyire szeretnek.de tiszta karácsony érzetem van.kaptam még szép cipőkét és egy cici fixet.tudom is hova húzom föl legközelebb:P

ugye majd te megnézed kedves pad társam:P

és voltam egyedül Toxicba.és élve jöttem ki.nem tudom kik játszottak de pacsi nekik.és mint egy ismert vendégnek,3an is odaintettek nekem.höhi.csütörtökön meg kiderül megyek-e a turné busszal szigetre.:)de ha nem nyertek én már akkor is kiérdemeltem ezt.csak valami egzotikusabbat:P

1 megjegyzés: