2010. április 14., szerda

épp ütöm az időt:)


itt tátog a kezemen a művészi halacska,amit magam alkottam.közben hallgatom Vad fruttikám új számát:lehetek én is.

bizony lehetek én is az az egy aki éppen mondjuk kijavította a töri dolgozatom,ami NÉGYES LETT:Dlehetnék akár az a bácsi aki reggel rám mosolygott a buszmegállóban.lehetnék az a lány is akinek festenie kell a mezőszélben holnap egy képet,de lehetnék az anyuja is akinek ezt elmesélte.lehetnék szegény Roli is ,aki meg lett mérgezve egy gundel-palacsinta által és rosszul van.de én tökéletesen jól érzem magam:D

de én magam vagyok és magamat adom és neki meg adom magam.(jujj lehetnék kis Tibi is:D)

szóval én jómagam,szerény személyem püfölöm a billentyűzetet és sajnálkozok,hogy vége is a vad frutti számnak.én,ráeszmélek,hogy mekkora szemétdombban vagyok és,hogy rendet kellene raknom.mert így ugyebár nagyon nehezen fogok megtalálni bármit is miközben pakolok Angliára.3nap múlva LONDON!!!ÚR ISTEN(L):)nagyon fontos dolgokat kell felírnom,amit mindenképp magammal kell vinnem.nem csak a fényképező gépem,hanem körömlakkot,fülest és chanel rúzst is kell cipelnem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése