2010. június 24., csütörtök

berlin(L)

itt csücsülök berlinben.tejóég:Dha a röhögés fiatalít akkor új útlevelet kell majd csináltatnom.reggel fél négykor keltem.a becsekkolás 2 órán át tartott ,mert,hogy is mondja...tömeeeeeg.
és amikor megérkeztem berlinbe,meghoztam anyarat és a boldogságot:)lepakoltunk drága Moha takaros és felettébb igényes otthonába,ami tényleg tök jó és frankón elférnénk még öten:)najónem...nem osztozom az ágyamon.aztán új gazdim lelépett valami iskolai idiótaságra én meg felfedeztem a város egyik felét.ettem currywurst-t,starbucksoltam....míly meglepő és napozgattam annál a nagy és híres kapunál aminek most nem jut eszembe a neve.mikor visszatért kaptam egy kis sightseeinget.Moha remek idegenvezető lenne mert tudtam figyelni és meg is jegyeztem amit mondot...ő....de nem mondom vissza mert túl sok az imput.tetszik minden és most lesz aztán boldosgás,mert haza felé bevásároltunk...csoda hogy hazáig tudtuk cipelni a cuccokat...asszem kaptam is egy kissebb sérvet:Pna visszatért a fürdésből.most frissen és üdén lehúzzuk a welcome drinket;)Egi:D
u.i.bcs a helyesírásért Anya.nem olvasom vissza mert nyaralok és nem érek rá:)(L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése