2010. június 23., szerda

táska-land

na most hogy kivakartam magamat fishinges sátorból és végre kialudtam magam,eljött az ideje annak ,hogy jazz-t hallgassak szanaszét:)még jó,hogy van nekem egy kis cuki,szeretetreméltó barátom akivel most négy nap alatt NÉGYSZER találkoztunk(hát nem izgi?:)) és cipel magával,mint egy kistáskát.csak nehogy leszakadjon a fülem és beszerezzen egy váltáskát:S:S:D
ez a zene azért jó ,mert elfelejtesz gondolkodni...hát nem gyönyörű?:Dés most egyfolytában dúdolok és a Szagcsi képe van előttem ahogy billent:Dés ma meg lesz jambalaya.jihháájálááá!
és holnap pedig:Berlin,Berlin,wir fahren nach Berlin:)csak persze jönnek a malőrök ...pedig még el se indultam:Apa kitalálta,hogy pakoljak be a legkisebb bőröndbe amit a családban lehet találni és akkor nem kell feladnom csomagként,hanem vihetem kézbe.de akkor semmit se lehet magammal cipelnem...
olló,sampon,pick salámi,borotva,csoki...persze hogy nem viheted fel magaddal.akkor meg mégis ,hogy fogom túlélni a következő négynapot?
és visszafelé meg nem hozhatok semmit mert nem fog beférni...na...éljen a mobiltáska.
így hogyan hozok haza szuvenyírt szeretteimnek  a távoli dojcsból?áhh
kap mindenki ropit az legalább pici...ja...az kaja...az se jöhet...de még a homok is para lenne,pedig az még pici is.:S:S
de érzem,hogy ez a nyár jó,nekem való,még talán a Balaton is összejön...ha jó leszek és jó leszel;)
meg még van veszprém,maraton,ördögkatlan...és talán sandra is szervezkedik:)

2 megjegyzés: