2010. július 4., vasárnap

betekintés egy nyári lány életébe*

holnap maraton.egy hét fesztivál.már pont rá fér a népre egy kis hangoskodás és csápolás:)
most lesz a 10éve ,hogy van rockmaraton.reméljük jövőre is lesz.egyes fesztiválok5évente pihiznek és csönd van ,hogy vissza nőjön a fű és kialudhassák magukat a bogarak.
bár szerintem jó lehet ezen a héten a malomvölgyi-tó egyik tücske lenni,mert egész héten bulizhatnak és a sok részeg elöntözi az értékes sörét,ebből jól járnak ők is... :)
tegnapig ott táboroztam Rolinál.mirelit kifőzdét már lazán nyithatnák.de a lajhárokat is oktathatnánk az igazi tunyulásról...kisimultak a ráncaim...bár nem aludtunk sokat,mert voltunk bulizni is aminek az eredménye4 lyuk a lábamon.de majd begyógyul én tudom,mert még a sebek se bírnak ki engem hosszú távon;)ő sem fájdalom mentes,mert el vittem spinningre.örömmel tölt el ,hogy a bulizenére való szobabiciklizés még olyanoknak is tetszik,akiről nem gondolnám:)ügyes volt,nem csatolt le,végig csinálta.és ha kiheverte az első izomlázakat,jön máskor is.:)
na most megyek,folytatom tv-függőségemet,mert a nyár olyan hasznos,hogy megtanultam SP koreóját valamint hanna montana rajongó lettem:)ja és hajrá dojcslánd!

ha rockmaratonra ilyen izébe mennék,nem biztos ,hogy kijönnék élve....lehet,hogy eleve  be se engednének:)ja de hangsúlyozom:ez a cipő nem az enyém és csak egy kép erejéig volt rajtam...még mielőtt bárki bármi rosszat gondolna;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése