2010. július 11., vasárnap

RoCkMaRaToN \m/

füst és lábdob...hajjaj hol is lehet kezdeni a nyár egyik legjobb fesztiváljának a bemutatását...ja bocsánat ez nem is fesztivál hanem maraton:)
elő zöngének megteszi ,hogy HIHETETLENÜL JÓ VOLT!
első nap leköltöztettük Patríciát.kiálltuk a sort és bejutottunk végre.kaptunk csini karszalagot ami olyan komfortos,hogy egy jó darabig még nem szedem le:)
Roli,a kiváló munkaerő felállította a sátrat és terep szemle közben meg ,megismertük Árpit ,akit később egy lángos-sütöde előtt lehetett megszemlélni amint fekszik előtte...ja és másnapra be festette neki valaki kékre a szakállát.pénteken rá is eszmélt,hogy péntek van.
kb én is így vagyok...csak nem a sör miatt...el se hiszem hogy vége:(
szerdán volt egy indiai csapat.elkaptam a pengetőjüket.erre ezek meg leléptek egy szó nélkül fotózkodni velük:P kénytelen voltam egyedül oda menni,én és a pengetőm,hogy kis angoltudásomat megkecsegtetve előadjam magam.bevált.a végén körbe kellett mutatnom az egyik tagnak a maratont.már fészbukkismerősök is vagyunk.csak amikor ki akart menni  beszélgetni,a hangzavar miatt akkor inkább mentettem az irhámat.roli szavaival élve nem akarok tevére cserélődni:)háhá:D
de nem is ez a lényeg...
ENSIFERUM!tejóég.csoda hogy túléltük.ekkora tömeget...az első sorban akart lenni mindenki...nekünk sikerült is.bár szerintem ennyire közel még se a Patríciához,se a Rolihoz nem voltam:Dnagyon nagyon nagyon jó volt.van aláírásom is tőlük meg képem:D a koncert nagyon erős volt.ki is csapta a biztosítékot,mert a második szám után húsz perces sötétség következett ,amit később kárpótlásként sörben kapott vissza nép.mi nem értünk oda de helyette ki osztották a szám listát.persze megmutatkozott tökéletes labda érzékem és egyet se kaptam el....,hiába céloztak nekem...valahogy rolinak jobbak a reflexei:)
de nem baj.egyzser csak megjelent valaki egy izével a kezébe és a színpadról irányítva a kezembe nyomott valamit.wááá! a hinkka sami poggyász bilétáját tartottam a kezembe.most ez tök úgy hangzik mint valami fanatiks vallomása.na fél év múlva térjünk erre vissza..addigra már teljes önéletrajzot fogok róla zengeni:)na ezt pipálja le valaki.gyűjtőgetők léteznek...de ilyenje nincs senkinek...
Roli most  ne gyere a Nightwishes képeiddelXD najó jöhetsz de akkor jön az enoojd fész;)

eddában meg csalódtam...régen voltam...lehet,hogy ez a baj,mert szegény meghülyült...ahh...minden jó dolog bedöglik egyszer?valaki vagy valami cáfoljon már rá;)
ska-pécstől meg van dobbotom...nem nagy dolog más szemében ,de az enyémben az és gyorsan utána alá is irattam.én örülök neki:)
és a nadír nevezetű hörgősöktől is van cd-nk.jól van azt hiszem van elég emlékem:)fellépett az icethunder,aminek a rajongói listáján az első között érzem magam;)
és aznap gótba vágtam magam egy kicsit...hát...veszélyes volt...sokan elakartak vinni haza vagy csak lefényképezni.de volt a ruhámat fogdosta és tartott szóval engem...hát igen...a szépség....:) árpi is megmondta ,hogy legyek modell:P
képek is lettek.általunk is meg mindenki más által is.majd akit érdekel,tartok vetítést...
szóval jó volt.
itt fekszik még mindig előttem a műsor füzet, a dobverő,kezemen a szalag,szívemben az emlék és a nyakamban az izomláz. de szeretem:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése