2010. szeptember 28., kedd

majdnem pontos leírás a képszakadásba esettek részére,avagy felvilágosítás egy szintén sötét elmétől a másiknak

voltunk sellyén ünnepelni,hogy van a cálád és mindenféle sütit zabiztunk.:)

aztán kidobtak pizzáró előtt.szakadt az eső de én mezítláb ...vagyis balerinacipőben és kisszoknyában keringtem a csocsóasztal , a wc és a bárpult körül.ott volt flóri meg punti,aki hamar elment mert a hangover neki már beütött előző napról:P
csak megemlíteném gyönyörű kisugárzásunk: a házigazda velünk bulizott a végére és nem  a másik 80 emberrel.bár,hogy is mondjam...én is velünk buliztam volna,mert Pécsre sok szemetet fúj a szél és nem mindenki olyan értelmiségi ,mint mi:P
elkezdtük inni a málnaszörpöket.kezdésnek limonádét akartam,de ha már ingyen kap az ember néhány szörpöt,akkor kihasználja az alkalmat és bebizonyítja rátermettségét.
így nemcsak,hogy jobb lett a buli mint pénz-fosztott állapotban,de még ki se száradtunk:)Máté finanszírozta esténk nagy részét,de ezt neki nem kell tudnia:)sőt ez igazából nem is igaz:P
szóval félre az anyagiakkal,magunkhoz vettük a folyadék szükségletünk nagy részét.
lespanoltunk néhány ipsével és egy jó darabig szörpöztünk.(Máté, a versenyt én nyertem:))
aztán egyszer kimentünk páran levegőzni.Judit,a kocsmárosnő is kijött hozzánk.
70éves arcán a pirosító(vagy a bor)csillogott,szőke(vagy világosban látszana az ősz?)haja pedig ott ékeskedett fején.feje alján pedig szólt a száj és osztotta a fiatalságot.
ó a bölcs kocsmárosné,kinek szavai az életről zengtek,oly jó kedvet csinált a népnek,hogy be is mentünk.csupán két ember maradt kint(Hajrá Flóra,emlékszel?:)
szóval amíg ez a két egyén kint számolta a csillagokat,addig én bent egy olyan fiúval beszéltem ,aki kint élt2évet valahol dubai mellett.szegény,hánya-vetett sorsú:)de legalább én is tudtam neki mesélni...mert azért nekem is van turisztikai anyagom:)
aztán visszajött a két gerle és lassan cihelődtünk,mert a bölcs pihenni akart.
felmentünk a gyrososhoz.igaz én nem vettem,de máté kb a felét a képembe nyomta....merthogy marha...jajj
de finnyás...de nem baj legalább én is jól laktam.
aztán gondoltuk haza megyünk...de hova?valaki mondja már meg?:D
a taxis se tudta...most voltunk csak igazán gondba.de 12perc furikázás után,bugyiig ázva,kerítésen átmászva,de bejutottunk a Flóráék lakásába.mert ugye szépek vagyunk és együtt kell akkor aludni;)
nem volt semmi...mármint  aházban...mert az tök üres...:Dde tényleg.
attól függetlenül mindenem meg volt,ami csak kellett:hajszárító,vatta,ágy.
szépen megszárítottam hajszárítóval a ruhám,cipőm,hajam és gudnájt.
reggelre egy hatalmas tócsa volt a cipőm körül...kicsit megviseli a nyári cipőket az öszi eső;)
aztán megállapítottam,hogy ez nem Afrika,mert holott víz nincs egy pohárnyi se,tv van kettő is és egy TÁSKA RÁDIÓ!:)
tiszta retro...el fogom lopni,a vállamra rakom és menni fog a baby don't hurt me:)
összecihelődtünk és első utunk a tom marketbe vezetett.
néni kérdezi,hogy buli volt-e.mi erre holtias válasszal tudattuk vele,hogy igen.erre ő kijelentette,hogy akkor
másfél literes vizet és kólát vegyünk,mert a pici nem lesz elég.:P még jó hogy jobban bontanak az enzimeim mint flórának és én játszottam a energikus nőt.míg ő neki fájt a feje:P

ja és a poén:kiderült,hogy meszesen voltunk.én azt hiszem, életemben először:D
de nagyon jó élmény volt:)pozitív:)

na köbö ennyi.remélem kicsit mostmár tisztábban látod a múlt szombatodat...;)

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm, most már minden tökéletesen világos. Rohadt jó bejegyzés, feldobtad a napomat. :D Juditra emlékszem. Volt egy kutyája, Picuri, igaz? És tudom, hogy hol fogtunk taxit!!Csók.

    VálaszTörlés