2010. október 3., vasárnap

amikor egy party-pajta meg van töltve30emberrel

amikor tegnap este le akartak szállítani minket a távolsági buszról,bóly felé menet,akkor még úgy gondoltam,hogy ebből a tegnap estéből egy csudijó blog fog kerekedni...

dőltünk a röhögéstől,lufival dobálóztunk,5percenként megkérdeztük,hogy ott vagyunk-e már.
nóri egy nagy szombréróval a fején várt minket.
pa-pa-pa-party!
aztán oda adtam az ajcsimat,mint a filmekben,leadtam az anyagot a laptoposnak:)ettünk egy jót(és én még azt hittem,ha Nóriék főznek,akkor kell szendvicset vinnem:P)és elkezdtünk tombolni...


de aztán elkezdődött ,tényleg...és beláttam,már körülbelül fél11kor,hogy ezt ide mégse lenne jó ötlet leírniXD
tény,ami igaz:nagyon fullos volt.olyan volt a party-pajta,mint az síelős hütték szoktak lenni.tiszta hangulatos.
hatalmas volt a hely és hatalmas volt a hangulat:D
aztán az  a jóslatom is beigazolódott,hogyha Pécsen maradtunk volna ünnepelni,nem biztos,hogy hétfőn bátran mennénk az utcán...ha lenne egyáltalán.mert ha itt maradtunk  volna,Pécs egy hatalmas kráter lett volna reggelre...;)
a fullos buli alatt azt is értem,hogy nem úsztam meg sérülések nélkül.van a lábamon egy kb20centis dagadt,lila,kék és néha piros színekben játszó folt,az ujjamat pedig úgy meg vágtam egy sörös dobozzal,hogy nem akart elállni a vérzés.most is fáj...nem tudok zongorázni,mert ha lenyomom a billentyűt,sikítok:)
aztán találtam magamon ma reggelre pár karmolást is....na szép...mintha egy góttokkal teli helyen lettem volna..XD
reggel meg mindenki tűzött haza...ott hagytuk azt az orbitális nagy szemetet,rumlit,egy félbe törött márvány asztalt,az  esőkabátkámat,és benyomtunk nekik egy ismétlődő számot,semmi mozgás csak a szám megy egyfolytában...szerintem még most is...reggel8ra végül haza is értem:)anyáékkal megreggeliztem aztán elmentem aludni:D
de ezekkel együtt volt igazi szülinapi zsúr.
nagyon sokat táncoltunk és jöttek a hosszúperces röhögő görcsök is.

happy birthday Nóri!remélem happy volt és lesz is a következő éved is:)(L)


ja és megjegyzem:ami városon kívül történik,az nem történt meg soha...;)

2 megjegyzés:

  1. fullos party volt, az tuti, te kis mesterhármas:D <3 <3 (L)(L)
    és igen!!! ami ott történt az ott is marad... XD

    VálaszTörlés
  2. ÁÁÁ. Nagyon jó volt, de jobb is, hogy minden ott marad. xD És akkor ti voltatok, akik benyomták a Scotty doesn't know-t. Nagyon idegesített. ^^

    VálaszTörlés