2010. október 7., csütörtök

A Matektanár,Alex és Bereczki....szívem kezd újra megtelni pasikkal:)

még mindig ellátásra szorulnak a buliban szerzett sebeim...höhi...vad buli!a suliban persze gyártódnak a pletyik,aminek csak negyede igaz:)

tegnap voltunk TTK-n óra látogatáson.TEJÓÉG:D
beültünk hátra és értelmesen néztük a limes ,N-faktoriális törteket ...vagy miket.
hát nem gyönyörű,amikor mi többet értünk,mint a bent ülő hallgatók?
és a legjobb,hogy mi ma matekon csak dumcsiztunk a tamás tanárbácsinkkal, de ők jövőhéten ebből ZH-t fognak írniXD
de ugye azért még nem váltam tök hülyévé,hogy bírom a matek tanárunkat...ez nem stréberség...csak hódolat annak,aki mer magenta,t-mobil színű mellénykében járni és még tanítani is mer benne.respect!:)


tegnap voltunk a Gettó című darabon.ott ment el mellettem a Bereczki és  Szinetár páros:D:D meg van az új szerelmem:Dna nem a nő...hanem az az édes kis borostás,szőkés vöröses,szmokingos szép fiú:)
tegnap volt a premier előtti vetítés...első sor...és beleszerettem !na meg persze az én hőn szeretett Alexem is játszott benne...igaz hamar meghalt...de ettől függetlenül csak nagyobb imádat gyúlt bennem:)

a téma a második világháború:
szerintem a pécsi színház egyik legjobb darabja.mindenki alakít,mindenki emberi,senki se játsza meg,mert mindenki átérezi.
annyira megrázó volt...ilyenkor kicsit más érzések fognak el a német dolgok iránt,mint amúgy.
és szerintem a legszörnyűbb,hogy megnézik az emberek,majd kijönnek a színházból és élnek tovább.
én mindennap ezt tanulom.nincs olyan nap ,hogy ne érne valami olyan dolog vagy téma el,ami ne evvel lenne kapcsolatos.
de amikor 2 méterrel előttem, Hitler üvölt,majd megölnek 25zsidót ...akkor taszítónak érzem a német szót.


na ennek örömére el is megyek angolt tanulni...

1 megjegyzés:

  1. Jajjj, hát a Bereczki Zoli :D:D:D:D:D olyan hangja van, beszarsz :D imááááádooooommmm!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
    Keress rá jútúbon arra, h Bereczki Zoli Júdás dala. aztán ámulj és bámulj. ja, meg arra, hogy Bereczki Zoli Szabó P. Szili Nagyot nőtt az árnyék. a két idióta (leginkább a Zoli) eljátssza, hogy nem tudnak énekelni :D:D:D:D nagyon jóóóóóó :D:D:D:D:D

    VálaszTörlés