2010. október 9., szombat

szedett-vedett beírás,mert az agyam épp pihen

háromnegyed 9 volt.épp nagyban néztem a vacsora csatát,amikor hívott Rebi,hogy tombolni kellene menni.
9kor már az Estben álltam a tömegben és vártam a vadulást ala frutti.ki elemeztük ,hogyha nekünk lenne egy zenekarnuk, akkor mi lennénk,vad fruttik hatására a szelíd maoamok:)röviden csak :a gyászok:)
és 10kor elkezdődött:
SÁRGA ZSIGULI,NYÁRON EZ A TUTI!beindult a Vad Fruttik.nagyon nagy boldogságunk volt a sok-sok üvöltésnek hála:)
ezek után megismertem a must-nak a dobosát.nem hitte el ,hogy ismerem a zenekart.
amikor idéztem...akkor se.pedig én aztán nagyon otthon vagyok az ándergráundos-garázs-rock-zenekarokban...XD(irrónikusan fogalmazva.;))
 ha lenne egy listám,amin azok az esetek szerepelnének,amik soha nem fognak megtörténne,ez benne lett volna az első5be...hát... most ki kell húznom:Dszóval én lettem az első számú must rajongó...mert talán én vagyok az egyetlen,aki ismeri a 20 másodperces, kolbász című számukat.ha akad még valaki,kérem jelezze...kétlem,hogy tolongás lesz és rendszer-összeomlás:)ja és 2006ban felbomlottak:D

ma pedig a Sex and the city maoam változatát forgattuk:
Csók és pécs:)
ebédeltünk egy kis kínait Flórával,bevártuk Rebit és dámáskodtunk tovább:)
vettünk sütit,kávét és kiültünk a széchényi térre.kipletyiztük az élet nagy kérdéseit...mint mindig.
például szépen,lassacskán kezd mindenki előtt világosabbá válni a bólyi-balladai homály:)
 és szóba jött az is ,hogy 27-én Quimby.(pirosbetűs ünnep:))
ja és annyira szépek voltunk,hogy odajött hozzánk három cukipofa is.a szinepécsnek forgattak.és mi benne leszünk... ha minden igaz.
lesem jótubát és talán megtalálom,hogy2másodperc erejéig sztárkodunk.ebben majd jól felfedeznek és akkor majd jól megleszek születve,mint csillag:)
ezekután közölték,hogyha színészkedni akarunk velük csak szóljunk...erről jut eszmbe:vivaldi őszére kell egy balettosabb koreót összeállítanom az október23-ai műsorra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése