2010. október 12., kedd

hol vagyok?

a fal mögött nincs semmi.
a fal mögött nem áll senki.csak én.és ezt a falat nekem építették.nem ellenem,értem.
a fal egyik oldalán boldogság van.a másik oldalán pedig a boldogtalanok boldogsága.én a fal mögött állok.de akkor most melyik oldalán?vagy lehet,hogy fölülről nézek lefelé a két oldalra és lógatom a lábam?hol az egyik,hol a másikhoz vagyok közelebb.de lehet ,hogy a fal mögött nincs is semmi.lehet,hogy fal sincs.vagy már rég összedőlt és van itt minden.csak nem látom.mert még mindig azt hiszem ,hogy ott van egy rohadt nagy fal.





mikor utoljára láttalak csillogtál,úgy fájt,hogy nem vagy az enyém.
de most látlak és most már csak az fáj,hogy mennyire nem fáj semmi rég.

hazudhatnám,de nem teszem.mert nekem nem a csillag kell,hanem csak a fénye.mert csillag már nincs is.
...de amikor feljön a nap úgyse látszik semmi se.

azt hiszem nem ismerem önmagam.
de jobb is,mert így legalább jól érzem magam.
nem tudom mit hiszek,de talán azt hiszem boldog vagyok.így boldogtalanul is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése