2010. október 30., szombat

dancers are lovely

szentlőrincen 1 olyan iskola van,ami nekünk kell.de reggel a szörny rt. megtalálta a másik kettőt,ahol nem volt semmi:)
na nem baj,csak megérkeztek.kaptak is egy tál pogácsát és befalták,mielőtt az a bizonyos másik csoport megjött.de jól tették,mert ők több pogit érdemeltek,mint az a másik.
aztán ráléptek a szőnyegre...ráléptek.
írhatnám azt hogy mi voltunk a legjobbak és nagyon jó volt,energikus,DINAMIKUS...írhatnám...írom is...
de mégiscsak másodikak lettünk...
:(

és a másikak:
kívülről kedvesen mosolyognak,poénkodnak,mondadnak szépet és jót,drukkolnak,szurkolnak,sikítanak.
de belülről le akarják tépni az arcunkat,kitépkednék a körmünket és ezután kifestetnék velünk,összecsomóznák a lábainkat a kezünkkel,bedobnának meztelenül a hóba vagy a forró sütőbe,elhupákolnának,kicsinálnának,elpáholnának....


.... de mi is :)


nade szabad így beszélni?NEM:)...nem is mondtam semmit.szeretek kedves lenni.az is vagyok.az is szoktam lenni.és én ezt nem is gondoltam komolyan:)csakhát annyira nehezen viselem el a kudarcot:)

1 megjegyzés: