2010. november 6., szombat

Élelmiszer ipari alapanyag előkészítő koordinátor

most már nagyon érik,hogy kitaláljam mit akarok csinálni.jelen alap értelmezett állapotom : here .
egész nap eldőzsölök itt a kaptárban,tömöm a mézet és melegedek a napon.néha egy kicsit zümmögök és durcásan azzal fenyegetőzök -a sárga-fekete csíkos pulcsimban -, hogy csípek...de közben a lépesmézben riszálom a fullánkom.
igazából élvezem.szeretem a mézet és a meleget is.a medvéket is csípem.de már nagyon érzem a  kaptár-krízist....hamarosan olyan dolgot kellene kiötölnöm,ami Micimackó kobakjából se pattanhatna ki jobban.

sokan elmennek pestre...illetve mindenki...Rebi,Flóra...jól el húznak már virágos rétekre.de én úgy gondolom,hogy minen menjek el messze,lakást vagy koleszt fizetni,mtró,taxi,villamos,vagy vonathoz láncolni magamat....nem látom értelmét.ráadásul akkor magamra kellene mosnom is....nem hiszem hogy egy fullánk riszálásra emlékeztet a lépesmézben....szóval szívem szerint maradnék pécsen.
maradnék itthon a melegben,kihagynám ezt a mosós-főzős önfejlesztést, valamint kihagynám azt is hogy magamra kell hagyatkoznom...tudok én rámenős dongó lenni ha kell....de csak ha én is úgy akarom...naja... van az a méz:)

és ha maradok pécsen,még mindig tudok fél-fél éveket máshol járni.megoldom.és azok,akik meg máshol tanulnak,azok meg majd boldogan nyaraltatnak engem náluk:)

most már csak az a kérdés,hogy mit csináljak,hova járjak.mert lehet,hogy butának vallom magam,nem vagyok átlagon alul...sőt mondjuk ki,egy ekkora koponyát nem szabad hagyni elveszteni a mély mézben.bármilyen édes is,ragadós és könnyen bele lehet úgy cuppani,hogy életem végéig csak here maradjak.nem ez a célom.de az a baj ,hogy minden érdekel.még mindig jobb mintha semmi se érdekelne,de így se jutok előrébb.nem akarom 2nappal a jelentkezési lap beadása előtt kitalálni.minél előbb jöhetne valami szikra.de még semmi.nagyon semmi.és újra a kiinduló pontnál vagyunk.a kaptár-krízisnél.

zümm-zümm....


Élelmiszer ipari alapanyag előkészítő koordinátor ....neeem...disznópásztor se akarok lenni,félek a malacoktól.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése