2010. október 23., szombat

német-élet

vasárnap este vártunk a buszra.reménykedtem,hogy felfogom ismerni azt,akivel egy hétéig lakok.és megjöttek.mindenki pánikolt és káosz hangulat uralkodott.elkezdődött.:)
anastasia hasonlít rám:)sokat eszik,folyton nevet és imádja a virágos csini dolgokat.egyik este 10-tőléjfélig csak accesoires honlapot néztünk és fél percenként felsikítottunk egy újjabb fülbevaló vagy virágos hajcsat láttán:)
decemberben megyek én wertheimba....de várom:)nagyon jó lesz!
kedden elvittem őt chrissel és denisel az edzésemre...hát oda voltak:Dde beálltak és  még meg is lettek dícsérve,hogy ügyik...hát igen...tudom kivel kell barátkozni:Megtaláltam az új szerelmemet is.
Denis  is imád...ő mondta:Dvoltunk  siklóson fürdeni.szét csúszdáztuk a popónkat.volt egy terem,ahol csak só volt.zalán okosan bement egy sebbel a lábán...aucs...:D
aztán voltunk bowlingozni is.nagy sikert aratott a fokhagyma mártás szó kiejtése:Dés meg tanultam elgurítani azt a nagy nehéz golyót.profivá lettem:Dszerdán pedig átkersztetltük stardustot sternstaubá.olyan volt mintha Németországban lennénk,mert rajtunk kívül volt még egy csapat német manheimból....dingalingaling:D ja és anastasiaval partnerlookban nyomtuk.pink-fekete...jól nyomtuk:D
aztán a kneipe programból ez sült ki ,hogy elég valószínű,hogy monte ki lett fosztva.:)
pénteken voltak a suliban németórán.cvikli vuki volt.mi is.:Daztán megemlékeztünk 56ról.csináltam egy koreót a vivaldi őszére.jajj olyan ügyesek voltak a lánykáim:)tiszta büszke vagyok.be is zsebeltem pár dicséretet...igaz nem volt egy nagy was ist das....sőt....de végre új lendülete volt az ünnepségnek és nem arról szólt,hogy kirontja el a versét vagy ki hogyan vetíti ki a power pointos képeket,hanem volt benne egy jó párbeszéd...na meg a fa levelek tánca....ami ha lett volna már 56őszén,biztos elűzték volna a tankokat:)persze a Németjeink semmit se értettek belőle.de táncot imádtákXDdélután volt egy kis power shopping.ki néztem magamnak egy gyönyőrű sony blueberry-s mobilt...áááá:Dnekem az kell!
és este volt az abschiedparty.tiszta lelkesek voltak.megtanulta csárdásozni,beugrót játszottunk.nekem az volt a feladatom,hogy eljátsszak egy behindretét az űrben,uszógumival,amint indián táncot jár:)
közben meg tömtük a tésztasalit,a virslit,a shreksütit meg a muffint.este hazajöttünk és készültünk gy újjab,de utolsó éjszakázásra.pizzaro egy jó hely.a mi kis klánunk kapott ingyen piát...rengeteget,köztük egy hatalmas koktélt is...csakúgy:D és stardustban pedig a tetőfokán volt a buli.először is jó alapnak indult,hogy kaptam ajándékba inni.jó találmány a csini ruha meg a smink:)önbizalom növelés szempontjából remek dolog:)
és aztán buliztunk.rengeteget.most is fáj a lábam.nagyon.de nem baj....ennyit régen táncoltam már.
2órát aludtunk...és már el is ment.voltak ötletek,hogy bebújok a csomagtartóba,jessi bejönne mellém,hogy ne unatkozzak.a másik pedig az hogy ma veszek egy repülő jegyet:)de ha ezek nem jönnek össze,december4én ich komme.:)

próbálkozhatok,de nem tudom leírni.nagyon jó volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése