2010. október 23., szombat

a szörnyecskék pesten

eszembe jutott,hogy kihagytam azt az örömhírt,hogy voltunk a pesti éva-funky versenyen és másodikak lettünk.
reggel az5.23-as vonattal mentük.az izgulástól csak1kor tudtam elaludni,de a vonaton egyáltalán nem éreztem magam fáradtnak.talán  a röhögés felrázza az embert.nehéz úgy aludni,hogy 5oldalról kapja az ember a hülyeséget.fejtettünk relytvényt...meg tudtunk fejteni.nem csak táncolni tudunk ám,okosak is vagyunk:)és amire felértünk kitárgyaltuk az élet nagy problémáit és a kicsiket is.
fél11re bent voltunk pestszentlőrinc szívében...:)neveztünk,kaptunk csini karszalagot,ami passzolt a lakkomhoz és vártunk.szemet vetettünk3 bad boys-os fiúra,valamint néhány ügyes koreóra.
keke és endre duója első helyezett lett.mi,csapatban másodikak.kaptunk csini érmet és oklevelet.na meg a metrózástól,buszozástól,taxizástól,vonatozástól egy kis izomgörcsöt...
budán szálltunk brozónál.így mivel a város két oldala között ingáztunk egészen jól kiismerem már magam.bár nagyon sok köze lehet ehhez annak a ténynek is,hogy fél1körül a buszok már máshogy járnak ,mint napközben,én mégis oda találtam az R'n'B bár-ba:Dmert ugyebár a győzteseknek meg kell ünnepelniük a győzelmet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése