2010. december 31., péntek

2010

2010...nem csak a billentyűzeten jó leütni,hanem szerintem amúgy is egy jó kis év volt.
tartalmas,fordulatos,vicces,boldog,hol szomorú,hol depressziós,hol tökéletes volt.általában véve elégedett vagyok 2010-el.
elkezdtem spinningre járni;hiphop versenyeket nyerni:P;
lebonyolítottunk egy svábbált;voltam ukrajnában,Luganoban,Berlinben,Londonban;
letettem a kis érettségit;tartottunk sok vad bulit,mint például a sweet17-em:);vagy az olyan fajták,amiket jobb nem firtatni:P;
őrjöngtünk millió koncerten;tomboltunk fishing on orfűn,rockmaratonon,ördög katlanon;
cserekapcsolatoskodtam wertheimmal;rohangáltunk a busók elöl,megtaláltam a tökéletes fodrászomat és kozmetikusomat(igen,ez is csodálatos dolog volt 2010ben:));14órás Harry pottert maraton éltem túl;mozimaratonon bambultunk 3 filmet egymás után...lefagyott az agyam...fogalmam sincs mi történt még 2010ben...miden esetre tetszetős volt.
voltak drámai pillanatok is, mint például,hogy megkaptam életem eslő karóját németből;Fifi majdnem kutyául járt;véget ért a szerelem;elhagytam pár fülbevalót,kilyukadt pár zoknim...
a rosszakat az ember próbálja elfelejteni,mert nem szabad rágódni.én rágódtam eleget,a fogaim nem panaszkodhatnak.nem bántam meg semmit.dehát tényleg így van:"Ember,küzdj és bízva bízzál!"

2011ben vannak céljaim,a legeslegfontosabb,hogy többet nem iszok koffeines kávét...bármennyire is imádom,nem bírja a szívem:S:Pde a koffein mentesre még kapó vagyok;)
a többit nem publikálom,mert ha nem sikerül megfogadni,enm kell bevallanom senkinek:)

szóval BÚÉK mindenkinek,este szenes-party.biztos jó lesz...ha fele olyan jó lesz ,mint a tegnap előtti space inhalerz,már boldogok leszünk:)


én naiv vagyok és az is leszek,mert hiszek abban,hogy minden lehet jobb,szebb és boldogabb.
és inkább leszek  optimista és úgy puffanok a földre...mert így legalább még meglepetések is várnak majd még rám.aki meg csak a rosszat látja az nem tud csalódni.én inkább megtapasztalok mindent.és bízok abban ,hogy kellemesen csalódok a világban:)jövőre is!písz!<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése