2010. december 29., szerda

a shoppoholic -kór és a lustaság

ismered azt az érzést,amikor meglátsz egy fiút és érzed,hogy meg kell szerezned bármi áron,mert számodra tökéletes?én ezt akkor éreztem, amikor a kirakatban megláttam azt a bizonyos kardigánt.
gondolom már sokan hallották vagy átélték ezt az érzést...vagy mindkettőt:)egy bizonyos filmben is pont így járt az a bizonyos lány:)

karácsony előtt ki is néztem magamnak.szürke,virágos,szép és tökéletes.
megvártam a leárazást..meg hogy a karácsonyi tőkém gyarapodjon.
amikor megtörtént a csoda :nem volt nálam pénz.de másnap amikor oda mentem,hogy :márpedig én viszlek!,nem volt sehol...:'(
ilyenkor jön a stressz hullám.hisztérikusan körbejártam az egész boltot...3szor.és miután nem találtam ,gondoltam bánatomat más ruhákba folyton.és megtaláltam a legszebb darabokat:
fehérpóló,szürkepóló,szoknya,ing,pulcsi...és amikor már nem fért el a kezemben semmi más,
mint egy látomás,megjelent a keresett kardim...de akkor már a többit sem hagyhattam ott.ők már az én kis picikéim...így hát megvettem mind:)


ma meg nekiláttam tanulni...kemény egy órát bírtam:D ennyi elég is lesz mára,megyek készülni az esti partyra...megnézek egy filmet:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése