2010. december 25., szombat

csingilingi

mákos,diós,gesztenyés,marcipános bájgli,
csokis,karamellás,édes,finom szaloncuki.
eszegetem rendesen és ezek csak a nasik,
tátva marad a szám,amikor meglátom a vacsit.
halászlé és malacsült,alig győzőm enni,
mézeskalács a köret,a zene pedig bereczki.
az ágakon sok a gömb,fifi ül az ablakban,
várja  a maradékot,a száncsengő meg csöng.
ő amíg csontot ropogtat,
a család ajándékot bontogat.
(megkaptam mindent,amit kértem,
pedig a listám üres volt teljesen.)
papa,mama,sandra,fifi,anya,apa
kaptak tőlem puszit,az ajándék meg pia.(gyömbérlikőr:))
mit kívánhatnék még?tele van a hasam,
szerelmemim jól vannak és körülöttem karácsonyoznak.
legyél te is vidám,
erről szól az ünnep,
ha találtatok még maradék tésztát,
ne időzz,süsd meg!
vagy ha már minden meg van, csak dőlj hátra a karosszékben
és fogadd boldog karácsonyi kívánásom...szépen:)

4 megjegyzés:

  1. Jaj, de jó! :D Sok puszi ^^

    VálaszTörlés
  2. Igen,jó...meg az is jó,hogy az én édes kis telefonkàmról mostantól tudok vàklaszolni az édes kis rajongóji commentekre:-P

    VálaszTörlés
  3. mi van, már tudod kezelni rajta a wifit? :D

    VálaszTörlés
  4. Ja mint egy profi...de majd kiderül mennyire böngésztem àt jól a feltételeket a fizetös résznél:-/

    VálaszTörlés