2010. december 21., kedd

konyhai-helyzet jelentés és zeneajánló

na a barbie-konyha sikeres volt ,egy-két gubancot félre téve:
mivel elég gyenge vagyok matekból,holnap újra meg kell csiálnom,mert nem lett elég.még 3szor ennyit kell munkálkodonom...csak már egyedül.na nem baj,profi vagyok,a mai csak bemelegítés volt.

a karácsonyi zene gyártás meg akkora kedvet hoz az élethez,hogy el se hinné az ember.ezt a cd-t azt hiszem szabadalmaztatnom kell majd(hozzáteszem:az egész legális!) ,mert ahogy így hallgatom rájövök,hogy tök jó nekem:)
"én kincseket nem adhatok,csak a szívemet mint a legszebb darabot.
nem óra ő,se drága kő.de bármi volt,csakis érted zakatolt:)"-bereczky<3és szinetár:ajándék

"mert játékország szíve mélyén folyton hull a hó,el kél hát egy hosszú horgolt sál"...
..."jön a szán,csupa fény,s miután lefékez a ház tetéjén,
nagy fújtatás,a jel hogy megjött szürke patás!":)-zséda:szürkepatás

"a zongorán újra szól a dal,egy hangszerbe zárt szívem él,tartozom még egy álommal,
s hangom után talán megfordul a szél,a hétköznap állarcát hagytam ,hogy végleg rámrakják,
kilépek az ajtón át ez egy roskadó ház,s te a fényben ott vársz"-vastag csaba<3<3

ja és rájöttem miért vagyok ilyen,amilyen.
a szépség és a szörnyeteg,csipkerózsika és hamupipőke meséjén nőttem fel.azt hiszem ez megmagyarázza a naiv boldogságomat.
én próbálok meg maradni olyan,amilyen voltam.próbálok.

2 megjegyzés:

  1. Jááááááá :D:D:D:D:D Lávcsik! :D a Csabira is meg a Zolira meg a Dórira :D Neked meg nagynagynagy pusszantás, kicsi Belle! ^^

    VálaszTörlés
  2. Belle is puszil. Csészikéjék mellöl:-)

    VálaszTörlés