2010. december 20., hétfő

schneeflökchens*

a hó kezd kávéfrappé színüvé válni,mert egyre több az ember az utcákon.mindenki shoppingolja a karácsonyi bájgli alapanyagokat meg azt, ami a fa alatt lesz 24-én.
ma már én is megvettem mindent,holnap pedig jön kedves rebeka-pad-és-élettársam,hogy összeüssük angyali módra a mi kis turpisságunkat.
most még nem mondok semmit,mert még a végén anyu is elolvassa ezt a bejegyzést és jesszuska le bukna...ezt nem engedhetem:)

most pedig azt hiszem gyártok egy kis karácsonyidal mappát a gépre,mert egy-két új szám bukkant föl amit szívesen hallgatnék a fa alatt ülve,bájglit tömve és csillagszórót gyújtogatva.
nikolas és csaba karácsonyi száma eléggé megrezegtette a karácsonyfa díszeinket...szinetárnak és bereczki drágámak az ajándékja pedig most megy harmadszor a lejátszási listámon:)tök éééédik...igen...dilettáns kis karácsonyváróvá váltam...jujj :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése