2010. december 16., csütörtök

hogyan hozzuk meg a karácsonyi hangulatot?hát így:)

haza értem a nagy ország járásról.két hetet jártam a havat és csekély német tudásomat gyarapítottam és kecsegtettem:)
anastasia,jessi,chris,hanna és dennis hiányzik,de ők jönnek és én is megyek hozzájuk:)szóval nem panaszkodhatok.

az abschiedsparty is jól sikerült.táncoltunk buliztunk...egyesek lányt ütöttel...szerintem nem elég egy osztályfőnöki...mások pedig kórházba kerültek....ez pedig hihetetlenül szánalmas és szégyen...aki nem tud inni az ne igyon...

két hét,tíz város,tíz weinachtsamarkt,tojáslikőr,glühwein,csokis-eper,sütik,hó.
íme egy kis betekintés.sokat nem árulok el,hogy másnak is kedve szottyanjon felfedezni a karácsony szellemét;)
*Regensburg:
leburítottunk egy meleg tojáslikőrt...el is tévedtünk  Emével a téren:)
*Nürnberg:
a világ legnagyobb weinachtsmarktja.pörkölt mandula illat és télapónak öltözött kutyák ücsörögnek.mindenütt hó és tömeg.
*wertheim:
cuki kis városka a Tauber mellett.oda szoktam,találtam új barátokat,akikkel még tanulhatok is:)remélem mindenki örül,hajrá dojcslánd:)
*aschaffenburg:
jó kis shoppingtúra és persze glühwein.a weinachtsmarkt itt kisebb ,mint kellene...de van...itt is:)
*Würzburg: a rezidenciába bele szerettem...és orlando bloom nak is van valami új filmje ,amit ott forgatott.
*Mannheim:a weinachtsmarkt egy virág piaccal együtt van.minden ugyanolyan  mint a  többinél,de itt a virágok feldobják...jó ez a fenyőillatt:)
*Rothenburg:
Gróbival be shoppcsiztunk a grimm-mese formájú városkában  würstchenekből...ami szivar formájú:)
*München:
a dóm előtt jó kis hangulatban rohangálnak az emberek,Sandra és én:)
*Freising:
édi-bédi családias a weinachtsmarkt...és ez van a legközelebb Sandrához...vacsi előtt jót tett a kis séta:)
*Passau:
a macskaköves úton,a Duna mentén csendes kis nyüzsiben lehet sétálgatni a mézeskalácsos-stand és a wurst-stand körül...bár szerintem itt volt a legcsípősebb hideg:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése